Cliënttevredenheid

Daar zorgen wij voor

Cliënttevredenheid

Cliënttevredenheid

In alles wat wij doen staat de zorg voor het welzijn van onze cliënten voorop. Daarbij houden we zoveel mogelijk rekening met hun behoeften, wensen, voorkeuren en gewoonten. Daarvoor is de mening van elke cliënt en mantelzorger belangrijk, en die horen we dan ook graag. 

Uw ervaring is belangrijk voor ons

Sinds september 2025 kunnen mensen niet meer zelf een waardering op ZorgkaartNederland plaatsen. Dat komt omdat de website de waarderingen dan niet kan verifiëren. Daarom versturen wij een keer per jaar een korte vragenlijst naar onze cliënten en hun naasten. De informatie die we hier uit halen is van groot belang om van te leren: wat gaat er goed en kunnen we nog verder verstevigen, maar ook wat kan nog verbeterd worden. Vervolgens wordt de waardering geverifieerd toegevoegd op ZorgkaartNederland. De resultaten van de voorgaande 4 jaar vindt u op ZorgkaartNederland.

Heeft u een klacht?

Dan kunt u altijd terecht bij onze klachtenfunctionaris via 06 - 51 72 31 86 of klachtenfunctionaris@avoord.nl. Meer informatie vindt u in onze klachtenregeling.